ОБИРАЄМО СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ

09.02.2018

ДОДАТКОВІ ЗОБРАЖЕННЯ

Шановні мешканці Княгининівської громади!

Нагадуємо Вам, що до 1 квітня 2018 року необхідно підписати договір (декларацію) на обслуговування з сімейним лікарем!

Мешканці громади можуть обрати одного з чотирьох сімейних лікарів, що працюють у Рокинівській амбулаторії загальної практики сімейної медицини:




Левчук Сергій Іванович         
Завідувач амбулаторії,     
лікар загальної практики - сімейний лікар,   
вища кваліфікаційна категорія.     
Телефон: 0957853628



Левчук Людмила Петрівна
Лікар загальної практики - сімейний лікар,
вища кваліфікаційна категорія.
Телефон: 0661708995



Рощина Алла Василівна         
Лікар загальної практики - сімейний лікар,   
І кваліфікаційна категорія.     
Телефон: 0955114259      



Зінчук Лариса Володимирівна
Лікар загальної практики - сімейний лікар,
І кваліфікаційна категорія
Телефон: 0507258487

З кожним підписаним договором з сімейними лікарями громади,
Ви приносите гроші в розвиток медицини в громаді!!! 

Як підписати декларацію з лікарем? Інструкція покроково

КРОК 01. ЯК ОБРАТИ ЛІКАРЯ?

Ви можете обрати будь-якого терапевта для дорослого, педіатра для дитини, або сімейного лікаря для всієї родини.

Можна скористатися кількома варіантами вибору лікаря:

  •  найпростіший – піти до найближчої  амбулаторії та обрати того лікаря якого Ви вже добре знаєте, бо обслуговувалися у нього і залишилися задоволені результатом (або його рекомендували знайомі чи родичі);
  •  звернутися в будь-який медичний заклад і познайомитися з лікарями, що надають первинну медичну допомогу. Дізнатися відповідь на питання, що цікавлять можна в реєстратурі або на сайті медзакладу.

Тривалість часу, протягом якого потрібно укласти угоду з лікарем, не обмежується, а змінити спеціаліста ви можете в будь-який час протягом першого року обслуговування. Надалі запланована можливість зміни спеціаліста раз на рік.

КРОК 02. ЗВЕРНУТИСЯ ДО РЕЄСТРАТУРИ

Після того, як ви обрали лікаря, зверніться до реєстратури амбулаторії або завідувачів фельдшерсько-акушерських пунктів, та якомога раніше висловіть своє бажання скористатися послугами обраного лікаря, оскільки один лікар може обслуговувати максимум 2000 пацієнтів, таку кількість пацієнтів рекомендує МОЗ. Якщо Ви впевнені, що знайшли хорошого лікаря, не втрачайте часу, адже у нього може просто не залишитися місць для нових пацієнтів.

КРОК 03. ЯКІ ДАНІ ПАЦІЄНТА ПОТРІБНО БУДЕ ВКАЗУВАТИ при укладанні декларації?

У декларацію заносяться такі дані пацієнта:

  •  паспортні дані;
  •  стать;
  •  дата народження;
  •  номер телефону та електронна пошта;
  •  фактична адреса та адреса прописки;
  •  індивідуальний податковий номер.

Уся інформація заноситься лише з документів, тому Вам обов’язково потрібно мати при собі такі документи:

  •  для оформлення дорослих: паспорт або ID-картку, ідентифікаційний код;
  •  для оформлення дитини (до 16 років): свідоцтво про народження або ID- картку, паспорти та ідентифікаційні коди обох батьків.

КРОК 04. ПІДТВЕРЖДЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ

Уважно перевірте дані перед тим, як підписати декларацію. Декларація з’явиться в системі після подвійної авторизації: лікар попросить назвати код, який надійде вам СМС-повідомленням. Якщо ж у вас немає мобільного телефону, лікар сфотографує або зісканує Ваші документи, щоб долучити їх до декларації. Тільки після цього декларація з’явиться у системі

КРОК 05. ПІДПИСАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ

Декларація підписується в двох примірниках – один залишається у пацієнта, другий – у медустанові.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

З кожним членом сім’ї має бути укладена окрема декларація.

Пацієнт може укласти декларацію лише з одним лікарем.

Якщо укладаєте декларацію з новим лікарем, попередня автоматично анулюється.

Що включає первинна медична допомога?

Сімейний лікар:

  •  спостерігає за станом здоров’я пацієнтів із допомогою різних досліджень, діагностує та лікує найбільш поширені хвороби, травми, отруєння, патологічні, фізіологічні (під час вагітності) стани;
  •  супроводжує пацієнтів із хронічними захворюван-нями;
  •  надає невідкладну допомогу;
  •  направляє пацієнта для надання йому вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) меддопомоги;
  •  проводить профілактику: вакцинацію, огляди та дослідження пацієнтів з груп ризику;
  •  консультує.

Сімейний лікар може спостерігати неускладнену вагітність та спостерігати за здоровою дитиною відповідно до вікових особливостей та потреб. А також надавати окремі послуги паліативної допомоги.

Наприклад, оцінити ступінь болю, призначити та виписати рецепт на наркотичні засоби, психотропні речовини для лікування больового синдрому.

У рамках первинної медичної допомоги пацієнти гарантовано і безкоштовно можуть отримати:

  •  загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою;
  •  глюкоза крові;
  •  загальний холестерин;
  •  аналізи сечі;
  •  загальний аналіз сечі
  •  електрокардіограма (ЕКГ) у стані спокою;
  •  мікроскопія харкотиння;
  •  швидкі тести на ВІЛ, вірусний гепатит, сифіліс.

Сімейний лікар призначає ліки та виписує рецепти, за якими у тому числі можна отримати препарати за програмою відшкодування вартості ліків, що буде поступово включати все більше і більше захворювань та препаратів, а також оформлювати довідки, лікарняні листки.

Чи будуть українці укладати договори зі спеціалістами вузького профілю, як в первинній ланці?

Пацієнти підписують декларацію про вибір лікаря тільки з сімейним лікарем. Вузькі спеціалісти у поліклініках та лікарні до 2020 року будуть працювати, як і раніше. Надання вторинної медичної допомоги на безоплатній основі (стаціонарної та амбулаторно-поліклінічної) забезпечуватиме Луцька центральна районна лікарня згідно договору з Княгининівською сільською радою.

Звертаємо вашу увагу, що скористатися допомогою спеціалізованого лікаря після запровадження реформи можна буде лише після консультації лікаря первинної ланки.

Якщо раніше існувала можливість відразу звернутися до вузькопрофільного спеціаліста, тепер отримати його послуги безоплатно можна лише за направленням сімейного лікаря. Якщо лікар первинної ланки не має достатньої кваліфікації чи устаткування для допомоги пацієнту або вирішив, що потрібна допомога вузькопрофільного спеціаліста, він надає хворому направлення. Лише за направленням можливе безоплатне отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої), паліативної медичної допомоги або медичної реабілітації. Якщо ж пацієнт не погодиться з рішенням свого сімейного лікаря та звернеться самостійно до потрібного спеціаліста, йому доведеться сплатити за надані медичні послуги самостійно.

З 2020 року Національна служба здоров'я починає сплачувати за послуги на вторинній і третинній ланці, що ввійдуть в програму медичних гарантій. Ці послуги будуть надаватися безоплатно, якщо пацієнт звернувся за направленням сімейного лікаря.

Чи буде сімейний лікар виїжджати на виклики пацієнтів?

Лікар первинної меддопомоги (сімейний лікар, педіатр, терапевт) на власний розсуд приймає рішення про надання окремих послуг за місцем проживання або перебування пацієнта або телефом чи по Інтернету. 

Вік пацієнта, віддаленість його місця перебування від місця прийому сімейного лікаря чи відсутність у пацієнта коштів на проїзд не можуть бути єдиними підставами для виклику та виїзду лікаря. 

Рішення залишається за лікарем

Анонси
Всі анонси
Контакти
Адреса вул. Соборна, 77, с. Княгининок, Луцький район,
Волинська область, 45630
Телефон: +380 (0332) 791 669
+380 (332) 244 360 (факс)
e-mail: majakku@gmail.com
Корисні посилання
adana escort canli bahis sohbet numaralari mersin escort mersin escort sohbet numaralari mersin escort adana escort elazığ escort