№ 98/01.02. Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом головними розпорядниками бюджетних коштів до проекту бюджету Княгининівської сільської ради

 13 липня 2018 року                           c. Княгининок                            № 98/01.02 

Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів
за програмно-цільовим методом головними
розпорядниками бюджетних коштів до проекту бюджету
Княгининівської сільської ради

 

Відповідно до вимог ст. 75 та ст. 78 Бюджетного кодексу України щодо складання проектів місцевих бюджетів та внесення змін до них, наказу Міністерства фінансів України від 17.07.2015 № 648 «Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 серпня 2015 року за № 957/27402 із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2016 № 861(зареєстровано в Мін’юсті України 24 жовтня 2016 р. за № 1388/29518) та з метою врахування особливостей складання проектів місцевих бюджетів

 

1. Затвердити Інструкцію з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом головними розпорядниками бюджетних коштів до проекту бюджету Княгининівської сільської ради (далі – Інструкція), (Додаток 1).

2. Головним розпорядникам забезпечити підготовку та подачу бюджетних запитів відділу фінансів, соціально-економічного розвитку та інвестицій Княгининівської сільської ради в терміни, визначені законодавством для складання проекту бюджету Княгининівської сільської ради.

3. Контроль за виконанням розпорядження та Інструкції покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Сільський голова                                                                           О.О. Твердохліб

 

 Додаток 1

ІНСТРУКЦІЯ

з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом головними  розпорядниками бюджетних коштів до проекту  бюджету  Княгининівської сільської ради

I. Загальні положення

1.1.         Ця Інструкція розроблена відповідно до статей 75 та 78 Бюджетного кодексу України і визначає механізм розрахунку показників проекту  бюджету  Княгининівської сільської ради на плановий бюджетний період та прогнозу сільського бюджету  на наступні за плановим два бюджетні періоди; встановлює порядки складання, розгляду та аналізу бюджетних запитів.

1.2.         Головний розпорядник бюджетних коштів (далі – головний розпорядник) організовує та забезпечує складання бюджетних запитів за програмно-цільовим методом і подає їх до  управління фінансів та бухгалтерського обліку Княгининівської сільської ради (далі – фінансового управління) в паперовому та електронному вигляді за формами:

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 20__ - 20__ РОКИ загальний, Форма 20__-1 (далі - Форма-1) (додаток 1);

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 20__ - 20__ РОКИ індивідуальний, Форма 20__-2 (далі - Форма-2) (додаток 2);

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 20__ - 20__ РОКИ додатковий, Форма 20_-3 (далі - Форма-3) (додаток 3).

1.3.         Форми бюджетного запиту заповнюються послідовно: Форма-2 заповнюється на підставі показників Форми-1 і лише після заповнення зазначених форм у разі потреби заповнюється Форма-3.

 

1.4.         Усі вартісні показники у формах наводяться у тисячах гривень з трьома десятковими знаками (для прикладу «52,810 тис. грн.»).

 

1.5. Для заповнення форм бюджетного запиту використовуються:

дані річного звіту за попередній бюджетний період, поданого органам Державної казначейської служби України, з урахуванням капітальних видатків (далі – звіт за попередній бюджетний період) – для зазначення показників за попередній бюджетний період;

показники, які затверджені розписом сільського бюджету на поточний рік з урахування капітальних видатків (без урахування внесених змін) (далі - розпис на поточний бюджетний період) - для зазначення показників за поточний бюджетний період.

1.6. Розрахунок обсягів видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється за кожною бюджетною програмою як за загальним, так і за спеціальним фондами у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.

Обсяг видатків або надання кредитів за бюджетною програмою визначається як сума коштів за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.

1.7. За результатами розрахунків сума видатків та/або надання кредитів загального фонду за усіма бюджетними програмами на відповідний бюджетний період порівнюється із граничним обсягом та індикативними прогнозними показниками.

У разі якщо розрахований обсяг видатків та/або надання кредитів загального фонду перевищує граничний обсяг та індикативні прогнозні показники, додаткові видатки та/або надання кредитів (сума перевищення) включаються у Форму 2017-3 за умови, що такі видатки нормативно-правовими актами визначені пріоритетними.

 

1.8. Обсяг видатків та/або надання кредитів спеціального фонду визначається головним розпорядником самостійно відповідно до нормативно-правових актів, які передбачають утворення і використання спеціального фонду.

        

         1.9. Розрахунок надходжень спеціального фонду здійснюється відповідно до положень пункту 17 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228  «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами).

Розрахунок надходжень спеціального фонду на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється з урахуванням фактичних надходжень у попередньому та поточному бюджетних періодах.

            

1.10. Головні розпорядники забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих до фінансового управління бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту  бюджету Княгининівської сільської ради  та прогнозу сільського бюджету на два бюджетні періоди, наступні за плановим.

 

          1.11. У разі порушення бюджетного законодавства до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України.

 

             II. Порядок заповнення Форми-1

2.1. Форма-1 призначена для наведення узагальненого бюджетного запиту головного розпорядника і розподілу граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за бюджетними програмами.

2.2. У Формі-1 зазначаються мета діяльності (місія) головного розпорядника у галузях (сферах діяльності), на реалізацію державної та регіональної політики, у яких спрямовано його діяльність, показники результату діяльності головного розпорядника; здійснюється розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за бюджетними програмами та відповідальними виконавцями бюджетних програм.

Інформація, що наводиться у Формі-1, має у повній мірі характеризувати діяльність головного розпорядника, охоплювати всі галузі (сфери діяльності), у яких він забезпечує реалізацію державної та регіональної політики, висвітлювати найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувати відповідні показники діяльності відповідальних виконавців, робота яких організовується та координується відповідним головним розпорядником.

2.3. У пункті 1 зазначається код відомчої класифікації видатків та кредитування сільського бюджету та найменування головного розпорядника.

2.4. У пункті 2 зазначається мета діяльності (місія) головного розпорядника, яка визначає основне його призначення і роль у реалізації державної політики у відповідній галузі (сфері діяльності) та має формуватись з урахуванням таких критеріїв:

чітке формулювання та лаконічне викладення;

спрямованість на досягнення певного результату;

охоплення всіх галузей (сфер діяльності) головного розпорядника.

2.5. У пункті 3 зазначаються видатки та надання кредитів загального фонду за бюджетними програмами та відповідальними виконавцями бюджетних програм:

у графах 1 - 3 зазначаються   код та найменування бюджетної програми, відповідальний виконавець бюджетної програми та код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету;

у графі 4 (звіт) - касові видатки або надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 5 (затверджено) - бюджетні асигнування загального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 6 - 8 (проект, прогноз) - розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників;.

2.6. Пункт 4 містить інформацію про розподіл головним розпорядником обсягу видатків/надання кредитів спеціального фонду бюджету на плановий рік та індикативних прогнозних показників видатків/надання кредитів спеціального фонду бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди за бюджетними програмами та підпрограмами. 

        

У графі 4 таблиці (звіт) зазначаються касові видатки/надання кредитів спеціального фонду бюджету відповідно до звіту за минулий рік, поданого Державній казначейській службі;

 

у графі 5 (затверджено) – асигнування спеціального фонду на поточний рік, затверджені розписом міського бюджету на поточний рік;

 

у графах 6, 7, 8 (проект, прогноз) – розподіл обсягів видатків/надання кредитів спеціального фонду на плановий рік та наступні за плановим два бюджетні періоди за бюджетними програмами.

 

           IІІ. Порядок заповнення Форми-2

 

3.1. Форма-2 є логічним продовженням Форми-1, оскільки повинна містити деталізований виклад розподілених обсягів видатків на плановий рік та наступні за плановим два бюджетні періоди за кожною бюджетною програмою.

При цьому за однією бюджетною програмою передбачаються або тільки видатки з подальшою їх деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету, або тільки надання кредитів з подальшою їх деталізацією за класифікацією кредитування бюджету.

Мета форми – представити всебічне, якісне та змістовне викладення запиту щодо обсягу бюджетних коштів на плановий рік та наступні за плановим два бюджетні періоди за бюджетною програмою для оцінки ефективності використання цих коштів та доцільності включення до проекту міського бюджету на плановий рік та прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, а також прогноз надходжень спеціального фонду на плановий та  наступні за плановим два бюджетні періоди для виконання бюджетної програми.

 

3.2. Інформація, що наводиться у пункті 4 Форми-2, повинна узгоджуватися з інформацією, наведеною у пункті 2 Форми-1.

У підпункті 4.1. пункту 4 визначається мета бюджетної програми та строки її реалізації на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

Мета бюджетної програми – кінцевий результат, який досягається при виконанні бюджетної програми у середньостроковому періоді та відповідає пріоритетам державної політики і сприяє досягненню стратегічних цілей головного розпорядника. Мета повинна бути чіткою, реальною та досяжною.

У підпункті 4.2. вказуються нормативно-правові акти, які є підставою виконання бюджетної програми.

Інформація, наведена у пункті 4, буде використовуватися головним розпорядником при формуванні паспорту бюджетної програми.

 

3.3. У пункті 5  приводяться усі надходження для забезпечення діяльності головного розпорядника коштів за кодами доходів, кодами фінансування та  кодами кредитування (стосовно повернення кредитів).

Стосовно надходжень загального фонду бюджету: у рядку «Надходження із загального фонду бюджету» у графах 3, 7, 11 підпункту 5.1 та графах 3, 7 підпункту 5.2 показники повинні співпадати з показниками, наведеними у пункті 3 Форми-1 у рядку відповідної бюджетної програми у графах  4,5, 6, 7, 8.

Показники спеціального фонду зазначаються за кожним видом надходжень:

1)                власні надходження бюджетних установ:

плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код класифікації доходів бюджету 25010100);

надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності (код класифікації доходів бюджету 25010200);

плата за оренду майна бюджетних установ (код класифікації доходів бюджету 25010300);

надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) (код класифікації доходів бюджету 25010400);

благодійні внески, гранти та дарунки (код класифікації доходів
бюджету 25020100);

кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів (код класифікації доходів бюджету 25020200);

кошти, що отримують професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право (код класифікації доходів бюджету 25020300).

Власні надходження бюджетних установ визначаються головним розпорядником за наявності підстав. При заповненні цього пункту в частині власних надходжень слід керуватися частиною четвертою статті 13 Бюджетного кодексу України;

         2) інші надходження спеціального фонду, визначені законами про Державний бюджет України на попередній та поточний бюджетні періоди і які передбачається отримувати у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах (зокрема, надходження коштів з бюджету розвитку – за рахунок доходів бюджету розвитку та субвенцій з інших бюджетів);

         3) повернення кредитів до бюджету, які відображаються зі знаком «–» (у розрізі класифікації кредитування бюджету).

4) кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду.

 Загальний обсяг надходжень спеціального фонду за попередній бюджетний період (рядок «ВСЬОГО») розраховується як сума усіх вищезазначених надходжень та різниці між залишками бюджетних коштів  на початок бюджетного періоду (код класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання 602100) та на кінець бюджетного періоду (код класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання 602200).

У графах 4, 5 підпункту 5.1 (звіт) зазначаються надходження спеціального фонду для виконання бюджетних програм відповідно до звіту за попередній бюджетний період.

У графах 8, 9 підпункту 5.1 (затверджено) - надходження спеціального фонду для виконання бюджетних програм на поточний бюджетний період.

У графах 12, 13 підпункту 5.1 (проект) - надходження спеціального фонду для виконання бюджетних програм на плановий бюджетний період.

У графах 4, 5, 8 та 9 підпункту 5.2 (прогноз) - надходження спеціального фонду для виконання бюджетних програм на наступні за плановим два бюджетні періоди.

Обсяги надходжень до спеціального фонду в минулому році, на плановий рік і наступні за плановим два бюджетні періоди та обсяг видатків/надання кредитів спеціального фонду відповідно в минулому році, на плановий рік і в наступних за плановим двох бюджетних періодах повинні співпадати.

3.4. У пункті 6  зазначаються видатки (підпункт 6.1) або надання кредитів (підпункт 6.2) на плановий бюджетний період та видатки (підпункт 6.3) або надання кредитів (підпункт 6.4) на наступні за плановим два бюджетні періоди за економічною класифікацією видатків бюджету або класифікацією кредитування бюджету:

у графі 4 підпункту 6.1 та графі 4 підпункту 6.2 (звіт) зазначаються касові видатки або надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 5 підпункту 6.1 та графі 5 підпункту 6.2 (звіт) - касові видатки або надання кредитів спеціального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 8 підпункту 6.1 та графі 8 підпункту 6.2 (затверджено) - бюджетні асигнування загального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графі 9 підпункту 6.1 та графі 9 підпункту 6.2 (затверджено) - бюджетні асигнування спеціального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графі 12 підпункту 6.1 та графі 12 підпункту 6.2 (проект) - видатки або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період, розраховані відповідно до розділу II цієї Інструкції;

у графі 13 підпункту 6.1 та графі 13 підпункту 6.2 (проект) - видатки або надання кредитів спеціального фонду, які передбачаються на плановий бюджетний період, розраховані відповідно до розділу II цієї Інструкції;

у графах 4 і 8 підпункту 6.3 та у графах 4 і 8 підпункту 6.4 (прогноз) - видатки або надання кредитів загального фонду на наступні за плановим два бюджетні періоди, розраховані відповідно до розділу II цієї Інструкції;

у графах 5 і 9 підпункту 6.3 та у графах 5 і 9 підпункту 6.4 (прогноз) - видатки або надання кредитів спеціального фонду на наступні за плановим два бюджетні періоди, розраховані відповідно до розділу II цієї Інструкції.

Показники у рядку "ВСЬОГО" у графах 4, 8, 12 підпункту 6.1 та рядку "ВСЬОГО" у графах 4, 8, 12 підпункту 6.2 повинні дорівнювати показникам у графах 4, 5, 6 пункту 3 Форми-1 для відповідної бюджетної програми/.

Показники у рядку "ВСЬОГО" у графах 4 і 8 підпункту 6.3 та рядку "ВСЬОГО" у графах 4 і 8 підпункту 6.4 повинні дорівнювати показникам у графах 7 і 8 пункту 3 Форми-1 для відповідної бюджетної програми.

Показники у рядку "ВСЬОГО" у графах 5, 9, 13 підпункту 6.1 та рядку "ВСЬОГО" у графах 5, 9, 13 підпункту 6.2 повинні дорівнювати показникам у графах 4, 5, 6 пункту 4 Форми-1 для відповідної бюджетної програми/.

Показники у рядку "ВСЬОГО" у графах 5 і 9 підпункту 6.3 та рядку "ВСЬОГО" у графах 5 і 9 підпункту 6.4 повинні дорівнювати показникам у графах 7 і 8 пункту 4 Форми-1 для відповідної бюджетної програми.

3.5. У підпункті 7.1 пункту 7 визначається перелік підпрограм та завдань бюджетної програми, виконання яких забезпечує реалізацію бюджетної програми. Ця інформація буде використовуватись при підготовці паспорту бюджетної програми.

Стосовно видатків/надання кредитів загального фонду бюджету:

видатки/надання кредитів у рядку “ВСЬОГО” по графах 3, 7, 11 повинні дорівнювати відповідним сумам, визначеним по графах 4, 5, 6  пункту 3 Форми-1 для відповідної бюджетної програми, і сумам, визначеним у рядку “ВСЬОГО” по графах 3, 7, 11 підпункту 5.1 пункту 5 Форми-2;

у графі 3 (звіт) – касові видатки/ надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за минулий рік, поданого Державній казначейській службі, приведені у порівняні умови із програмною класифікацією на плановий рік;

у графі 7 (затверджено) – асигнування загального фонду на поточний рік, затверджені розписом  бюджету  міста Хмільника на поточний рік (без урахування внесених змін, крім змін, пов’язаних із внесенням змін до рішення обласної ради про обласний бюджет, та структурних змін у системі головного розпорядника (наприклад: виділення відповідального виконавця із системи головного розпорядника окремим головним розпорядником; передача функцій від одного головного розпорядника (відповідального виконавця) іншому);

у графі 11 (проект) – видатки/надання кредитів на плановий рік.

Стосовно видатків/надання кредитів спеціального фонду бюджету:

у графі 4 (звіт) – касові видатки/надання кредитів спеціального фонду відповідно до звіту за минулий рік, поданого Державній казначейській службі;

у графі 8 (затверджено) – асигнування спеціального фонду, затверджені розписом міського бюджету на поточний рік (без урахування внесених змін, крім змін, пов’язаних із внесенням змін до  рішення міської ради про бюджет міста Хмільника, та структурних змін у системі головного розпорядника (наприклад: виділення відповідального виконавця із системи головного розпорядника окремим головним розпорядником; передача функцій від одного головного розпорядника (відповідального виконавця) іншому));

у графі 12 (проект)– видатки/надання кредитів спеціального фонду на плановий рік.

У підпункті 7.2 виклад запиту видатків/надання кредитів у наступних за плановим двох бюджетних періодах в розрізі підпрограм та завдань наводиться за загальним та спеціальним фондами.

Видатки/надання кредитів по загальному фонду у рядку “ВСЬОГО” по графах 3, 7 повинні дорівнювати відповідним показникам:  графам 7, 8 пункту 3 Форми-1 для відповідної бюджетної програми; та графам 3, 7 підпункту 5.2 пункту 5 Форми-2.

Головні розпорядники, якими плануються витрати на проведення культурно-мистецьких, просвітницьких та інших заходів (концерти, свята, акції, форуми, огляди, фестивалі, виставки, семінари, конференції, з’їзди, симпозіуми, круглі столи, соціальні дослідження, спортивні заходи тощо), а також видатки на надання фінансової підтримки підприємствам, громадським організаціям тощо.

3.6. У пункті 8 наводяться результативні показники – показники, на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання бюджетних коштів, передбачених на виконання бюджетної програми для досягнення визначених мети та завдань бюджетної програми.

У підпункті 8.1 визначаються результативні показники за чотирма групами, які дадуть можливість здійснити оцінку використання коштів на виконання бюджетної програми для досягнення визначених мети та завдань такої бюджетної програми у плановому році і на підставі яких буде формуватися паспорт бюджетної програми.

У підпункті 8.2 визначаються результативні показники за чотирма групами, які дадуть можливість здійснити оцінку використання коштів на виконання бюджетної програми для досягнення визначених мети та завдань такої бюджетної програми у наступних за плановим двох бюджетних періодах.

Результативні показники поділяються на такі групи:

показники затрат, що визначають обсяги та структуру ресурсів, які забезпечують виконання бюджетної програми та характеризують структуру витрат бюджетної програми;

показники продукту, що використовуються для оцінки досягнення поставленої мети. Показниками продукту є, зокрема, наданих послуг чи виконаних робіт, кількість користувачів товарами (роботами, послугами) тощо;

показники ефективності - залежно від напрямів, що виконуються в ході виконання бюджетної програми, можуть визначатися як:

витрати ресурсів на одиницю показника продукту (економність);
досягнення визначеного результату (результативність);

показники якості, що є сукупністю властивостей, які характеризують досягнуті результати щодо якості створеного продукту, що задовольняють споживача відповідно до їх призначення та відображають послаблення негативних чи посилення позитивних тенденцій у наданні послуг (товарів, робіт) споживачам за рахунок коштів бюджетної програми.

Результативні показники, які наведені у підпунктах 7.1 та 7.2, використовується для здійснення оцінки ефективності бюджетної програми і включають кількісні та якісні показники, які визначають результат виконання бюджетної програми, характеризують хід її реалізації, ступінь досягнення поставленої мети та виконання завдань бюджетної програми. Такі показники мають підтверджуватися офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

Перелік результативних показників щодо бюджетної програми розробляється головними розпорядниками відповідно до спільних наказів Міністерства фінансів України та галузевих міністерств.

 Примірний перелік результативних показників побудовано в розрізі функцій відповідно до функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету та згруповано за показниками затрат, показниками продукту, показниками ефективності та показниками якості.

Перелік результативних показників за бюджетною програмою відповідно до особливостей її реалізації у плановому бюджетному періоді може включати інші показники.

Для бюджетних програм, що реалізуються протягом декількох років, результативні показники бюджетної програми не повинні суттєво змінюватися за своїм змістом порівняно із результативними показниками, передбаченими паспортом відповідної бюджетної програми на поточний рік, за умов: незмінності завдань бюджетної програми та напрямів використання коштів; узгодженості із стратегічними цілями та показниками результату діяльності головного розпорядника, визначеними у Формі-1.

У графі "Джерело інформації" підпунктів 8.1 та 8.2 зазначаються найменування статистичних збірників, звітності та обліку, що ведуться головним розпорядником, інших видів джерел інформації, які підтверджують достовірність наведених результативних показників бюджетних програм.

Результативні показники, включені у пункти 8.1 та 8.2, будуть використовуватися при формуванні паспорта бюджетної програми. На підставі аналізу цих показників буде здійснюватися оцінка ефективності бюджетної програми. 

 

3.7.  У пункті 9 наводиться структура видатків на оплату праці в розрізі підпрограм за попередній, поточний, плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

В останньому рядку пункту 9 додатково наводяться видатки на оплату праці штатних одиниць за загальним фондом, що враховані також у спеціальному фонді.

 

         3.8. У пункті 10 наводиться чисельність працівників, зайнятих у бюджетних установах, в розрізі переліку категорій працівників згідно з штатним розписом та фактично зайнятими посадами:

у графах 3, 5, 7, 9 зазначається кількість затверджених штатних одиниць у штатних розписах;

у графах 4, 6, 8, 10 – кількість фактично зайнятих штатних одиниць в попередньому бюджетному періоді, а в поточному бюджетному    періоді – станом на 1 жовтня поточного бюджетного періоду;

у графах 11–16 – чисельність працівників бюджетних установ на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

Кількість штатних одиниць та фактично зайнятих посад, які утримуються за рахунок видатків загального фонду або спеціального фонду, наводиться окремо. У разі якщо згідно з чинним законодавством працівники, що отримують основну заробітну плату за рахунок загального фонду, отримують додаткову заробітну плату зі спеціального фонду або працюють за сумісництвом в підрозділі, що утримується зі спеціального фонду, чисельність таких працівників проставляється і по загальному, і по спеціальному фондах, а також додатково в останньому рядку «штатні одиниці за загальним фондом, що враховані у спеціальному фонді», у графах 5, 6, 9, 10, 12, 14 і 16.

Показники чисельності повинні узгоджуватися з відповідними показниками видатків у підпунктах 6.1, 6.3 та пункті 9.

 

3.9. У підпунктах 11.1 та 11.2 пункту 11 наводиться перелік державних цільових програм, регіональних та місцевих програм, які передбачається виконувати з використанням коштів Державного бюджету України, обласного бюджету та міського бюджету, виконання яких головний розпорядник передбачає здійснювати за рахунок коштів бюджетної програми відповідно у плановому році та наступних за плановим двох бюджетних періодах, із наведенням відповідних обсягів видатків/ надання кредитів бюджету.

У підпунктах 11.1 та 11.2:

у графі 2 наводиться назва державної/регіональної/міської програми (наприклад: “Державна програма розвитку лісогосподарського та лісопромислового комплексів”);

у графі 3 – нормативний документ, яким затверджена програма: назва, номер та дата – заповнюється автоматично;

у графі 4 – короткий зміст заходів державної/регіональної/міської програми відповідно до нормативного документа, які здійснюються за рахунок коштів бюджетної програми головного розпорядника.

У підпункті 11.1 показники у графах 5-10 по рядку “ВСЬОГО” повинні бути в межах відповідних видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою, тобто не перевищувати відповідні показники  гр. 4, 5, 8, 9, 12, 13  підпунктів 6.1 та 6,2.

У підпункті 11.2 показники у графах 5-8 по рядку “ВСЬОГО” повинні бути в межах відповідних видатків/надання кредитів за бюджетною програмою, тобто не перевищувати відповідні показники граф 4,5,8,9 .підпунктів 6.3 та 6.4.

3.10. У підпунктах 12.1 та 12.2 пункту 12 наводиться дані про інвестиційні проекти, які виконуються у межах бюджетної програми, виконання яких головний розпорядник передбачає здійснювати у плановому році та наступних за плановим двох бюджетних періодах, із наведенням відповідних обсягів видатків/ надання кредитів бюджету.

У підпунктах 12.1 та 12.2:

у графі 2 наводиться назва інвестиційного проекту (об’єкта) та всі джерела його фінансування;

У підпункті 12.1 показники у графах 3, 4, 6, 7, 9, 10 по рядку “ВСЬОГО” повинні бути в межах відповідних видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою, тобто не перевищувати відповідні показники  гр. 4, 5, 8, 9, 12, 13  підпунктів 6.1 та 6,2.

У підпункті 12.2 показники у графах 3, 4, 6, 7 по рядку “ВСЬОГО” повинні бути в межах відповідних видатків/надання кредитів за бюджетною програмою, тобто не перевищувати відповідні показники граф  4, 5, 8, 9 підпунктів 6.3 та 6.4. У графах 9  і так далі необхідно проставити джерела фінансування до кінця реалізації інвестиційного проекту в розрізі років.

У графі 12  підпунктів 12.1 та 12.2 необхідно надати пояснення, що характеризують джерела фінансування.

          3.11. У пункті 13 наводиться аналіз результатів, досягнутих унаслідок використання коштів загального фонду бюджету у 20__ році (звітному), очікувані результати у  20__  році (поточному), обґрунтування необхідності передбачення видатків /надання кредитів на  20__-20__ роки 

 3.12. У пункті 14 наводиться аналіз управління зобов'язаннями у попередньому і поточному бюджетних періодах та пропозиції щодо приведення зобов'язань на плановий бюджетний період до граничного обсягу видатків або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період.

У підпунктах 14.1 та 14.2 зазначається кредиторська заборгованість загального фонду за попередній бюджетний період, а також можлива кредиторська заборгованість загального фонду на кінець поточного бюджетного періоду:

Підпункт 14.1.

У гр.4 проставляються обсяги видатків, затверджені розписом міського бюджету на минулий рік з урахуванням всіх внесених змін до розпису;

у гр.5 – показники за минулий рік за касовими видатками відповідно до звіту, поданого Державній казначейській службі. Ці показники мають відповідати показникам, наведеним, в гр.3 підпункту 5.1;

у гр.6-7 – кредиторська заборгованість загального фонду відповідно на початок минулого та поточного років згідно зі звітом за формою № 7 “Звіт про заборгованість бюджетних установ”;

гр.9-10 – сума кредиторської заборгованості, яка у минулому році погашена за рахунок коштів загального та спеціального фондів;

гр.11 – бюджетні зобов’язання по видатках, у т.ч. погашених (касові видатки) та непогашених (кредиторська заборгованість на початок поточного року).

Підпункт 14.2.

Графи  в таблиці 14.2  повинні відповідати:

графа 4 підпункту 14.2 - графі 8 підпункту 6.1 (бюджетні асигнування, затверджені розписом на поточний бюджетний період);

графа 5 підпункту 14.2 - графі 7 підпункту 14.1 (кредиторська заборгованість загального фонду на кінець попереднього бюджетного періоду відповідно до звіту за попередній бюджетний період);

графа 9 підпункту 14.2 - графі  12 підпункту 6.1 (видатки бюджету на плановий бюджетний період).

У графах 6, 7, 11, 12 підпункту 14.2 наводиться сума кредиторської заборгованості, яку в поточному та плановому бюджетних періодах планується погасити за рахунок коштів загального та спеціального фондів відповідно.

У графах 8 і 13 підпункту 14.2 наводиться розрахунок очікуваних зобов'язань за видатками (різниця між затвердженими призначеннями на поточний бюджетний період (обсягом видатків на плановий бюджетний період) та кредиторською заборгованістю на початок відповідного бюджетного періоду).

Наведена у підпунктах 14.1 та 14.2 інформація призначена для здійснення аналізу ефективності управління головним розпорядником своїми зобов'язаннями в попередньому, поточному та на плановий бюджетні періоди по загальному фонду в розрізі економічної класифікації видатків бюджету (касові видатки, стан погашення кредиторської заборгованості загального фонду), а також розробити заходи з приведення своїх зобов'язань на плановий бюджетний період у відповідність до обсягів видатків на плановий бюджетний період.

У підпункті 14.3 зазначається дебіторська заборгованість загального фонду за попередній бюджетний період, а також очікувана дебіторська заборгованість загального фонду на кінець поточного бюджетного періоду:

у графі 4 підпункту 14.3 - бюджетні асигнування, затверджені розписом за попередній бюджетний період з урахуванням всіх внесених змін до розпису;

у графі 5 підпункту 14.3 - касові видатки або надання кредитів відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графах 6 і 7 підпункту 14.3 - дебіторська заборгованість загального фонду на початок та кінець попереднього бюджетного періоду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 8 підпункту 14.3 - очікувана дебіторська заборгованість загального фонду на кінець планового бюджетного періоду;

у графах 9 і 10 підпункту 14.3 - причини виникнення дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її погашення відповідно.

У підпункті 14.4 наводяться нормативно-правові акти, що є підставою для виконання бюджетної програми та які не забезпечені граничним обсягом:

у графі 2 підпункту 14.4 зазначаються назва, номер та дата нормативно-правового акта;

у графі 3 підпункту 14.4 - відповідні статті (пункти) нормативно-правового акта;

у графі 4 підпункту 14.4 - обсяг видатків або надання кредитів, необхідний для виконання статей (пунктів) нормативно-правового акта;

у графі 5 підпункту 14.4 - обсяг видатків або надання кредитів, врахований у граничному обсягу;

у графі 6 підпункту 14.4 - обсяг видатків або надання кредитів, не забезпечений граничним обсягом;

у графі 7 підпункту 14.4 - заходи, яких необхідно вжити для забезпечення виконання статті (пункту) нормативно-правового акта в межах граничного обсягу.

У підпункті 12.5 зазначаються конкретні пропозиції до заходів з упорядкування зобов'язань загального фонду у плановому бюджетному періоді із визначенням термінів їх проведення та розрахунками щодо результатів від впровадження цих заходів, а також пояснення щодо управління зобов'язаннями загального фонду у попередньому та поточному бюджетних періодах.

3.13.  У пункті 15 наводяться:

основні підходи до розрахунку власних надходжень бюджетних установ на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;

основні підходи до розрахунку інших надходжень спеціального фонду, включаючи кошти, що залучаються державою для реалізації інвестиційних програм (проектів) та від повернення кредитів до бюджету;

нормативно-правові акти з посиланням на конкретні статті (пункти), якими надано повноваження на отримання власних надходжень бюджетних установ та інших надходжень спеціального фонду, включаючи кошти, що залучаються державою для реалізації інвестиційних програм (проектів) та від повернення кредитів до бюджету, та визначено напрями їх використання;

пояснення джерел утворення надходжень спеціального фонду та основні напрями їх використання;

аналіз результатів, досягнутих внаслідок використання коштів спеціального фонду у попередньому бюджетному періоді, та очікувані результати у поточному бюджетному періоді;

показники, які характеризують обсяг видатків або надання кредитів спеціального фонду на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди (мережа, штати, контингенти, що обслуговуються спеціальними підрозділами бюджетних установ за рахунок власних надходжень тощо, - порівняно із звітом за попередній бюджетний період та планом на поточний бюджетний період).

3.14. Інформація, наведена у Формі-2, використовується для формування паспорта бюджетної програми.

  ІV. Порядок заповнення Форми-3

4.1 Форма-3 призначена для представлення та обґрунтування пропозицій щодо додаткових поточних та капітальних видатків за рахунок коштів, що передаютьсяіз загального фонду до бюджету розвитку, та/або надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди і заповнюється лише після заповнення Форми-1 і Форми-2 у разі якщо витрати, які розраховані, виходячи з пріоритетності та обґрунтованості потреб, перевищують граничний обсяг та індикативні прогнозні показники.

Пропозиції головного розпорядника щодо додаткових видатків та надання кредитів розглядаються фінансовим управлінням  в межах балансу бюджету.

Пропозиції щодо додаткових видатків або надання кредитів не надаються за бюджетними програмами, за якими у зв'язку з перерозподілом зменшено обсяги видатків або надання кредитів порівняно з поточним бюджетним періодом та збільшено за іншими бюджетними програмами.

4.2 У пункті 1 зазначаються код відомчої класифікації видатків та кредитування сільського бюджету та найменування головного розпорядника.

4.3 У пункті 2 наводяться додаткові кошти на поточні та капітальні видатки за рахунок коштів, що передаютьсяіз загального фонду до бюджету розвитку, або надання кредитів загального фонду та інформація про зміни результативних показників бюджетної програми у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах у разі передбачення додаткових коштів, а також можливі наслідки, у разі якщо додаткові кошти не будуть передбачені, та альтернативні заходи, яких необхідно вжити для забезпечення виконання бюджетної програми.

Підпункти 2.1 та 2.2 заповнюються за кожною бюджетною програмою.

У першій таблиці підпункту 2.1 зазначаються додаткові видатки або надання кредитів на плановий бюджетний період (у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету).

У графі 6 першої таблиці підпункту 2.1 зазначається сума збільшення граничного обсягу, яка не може перевищувати суми, зазначеної у рядку "ВСЬОГО" у графі 6 підпункту 14.4 пункту 14 Форми-2, за відповідними бюджетними програмами.

У графі 7 першої таблиці підпункту 2.1 наводяться обґрунтування необхідності та розрахунки додаткових видатків або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період, а також, надається інформація про вжиті головним розпорядником заходи щодо економії бюджетних коштів.

У графах 3, 4, 5 другої таблиці підпункту 2.1 зазначаються найменування результативних показників бюджетної програми (показників продукту та ефективності), їх одиниці виміру та відповідне джерело інформації, які мають відповідати графам 2, 3, 4 підпункту 8.1 пункту 8 Форми-2.

У графі 5 другої таблиці підпункту 2.1 зазначаються результативні показники, які передбачається досягти у плановому бюджетному періоді в межах граничного обсягу.

У графі 6 другої таблиці підпункту 2.1 зазначаються зміни (збільшення/зменшення) зазначених результативних показників у разі передбачення додаткових коштів у плановому бюджетному періоді.

У першій таблиці підпункту 2.2 зазначаються додаткові видатки або надання кредитів на наступні за плановим два бюджетні періоди (у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету).

У графах 4 і 6 першої таблиці підпункту 2.2 зазначається сума збільшення індикативних прогнозних показників.

У графі 7 першої таблиці підпункту 2.2 наводяться обґрунтування необхідності та розрахунки додаткових видатків загального фонду на наступні за плановим два бюджетні періоди.

У графах 3, 4, 5 другої таблиці підпункту 2.2 зазначаються результативні показники продукту та ефективності, що характеризують виконання бюджетної програми у наступних за плановим двох бюджетних періодах, їх одиниці виміру та відповідне джерело інформації, які мають відповідати графам 2, 3, 4 підпункту 8.2 пункту 8 Форми-2.

У графах 6 і 8 другої таблиці підпункту 2.2 зазначаються результативні показники, які передбачається досягти у наступних за плановим двох бюджетних періодах в межах індикативних прогнозних показників на відповідний бюджетний період.

У графах 7 і 9 другої таблиці підпункту 2.2 зазначаються зміни (збільшення/зменшення) зазначених результативних показників у разі виділення додаткових видатків або надання кредитів у відповідних бюджетних періодах.

В останньому рядку "ВСЬОГО" підпунктів 2.1 та 2.2 зазначається загальна сума додаткових коштів за всіма бюджетними програмами.

Видатки, які включаються у форми, повинні бути обґрунтовані детальними розрахунками (наприклад: розрахунок видатків на енергоносії повинен базуватись на підставі показників фактичного їх споживання за даними лічильників та відповідних тарифів на ці цілі).

 

До Форми-1 та Форми-2, головні розпорядники коштів сільського бюджету подають пояснювальну записку, в якій дається обґрунтування запиту на збільшення обсягу прогнозних показників.

 

 

 

Начальник відділу фінансів,

соціально-економічного розвитку

та інвестицій                                                                        І.Г.Воробей

 

 

Форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів за програмно-цільовим методом

 

Додаток 1

 

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА 20__ - 20__ РОКИ: загальний (Форма 20__-1)

 

1. ___________________________________________________________________________ (__) (__)(__)  

                (найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету)                         КВК        

2. Мета діяльності головного розпорядника коштів місцевого бюджету

3. Розподіл граничного обсягу видатків/надання кредитів загального фонду місцевого бюджету на 20__ рік та індикативних прогнозних показників на 20__ - 20__ роки за бюджетними програмами та підпрограмами

(тис.грн.)

КПКВК*

Найменування видатків / надання кредитів за програмною класифікацією

Відповідальний виконавець

20__ рік
(звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік
(проект)

20__ рік
(прогноз)

20__ рік
(прогноз)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Програма

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

4. Розподіл граничного обсягу видатків/надання кредитів спецального фонду місцевого бюджету на 20__ рік та індикативних прогнозних показників на 20__ - 20__ роки за бюджетними програмами та підпрограмами

                                                                                                                                                                                                                       (тис.грн.)

КПКВК*

Найменування видатків / надання кредитів за програмною класифікацією

Відповідальний виконавець

20__ рік
(звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік
(проект)

20__ рік
(прогноз)

20__ рік
(прогноз)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Програма

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

*Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, Структура якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02 грудня 2014 року № 1195 «Про затвердження Структури кодування програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів/Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу» (зі змінами).

 

Керівник установи

______________________________

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)

Керівник фінансової служби

______________________________

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)


Додаток 2

 

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА 20__ - 20__ РОКИ: індивідуальний (Форма 20__-2)

 

  1. 1.      ___________________________________________________________________________ (__) (__)(__)  

                 (найменування головного розпорядника  місцевого  бюджету)                                     КВК

  2.      ________________________________________________________________________ (__) (__) (__)

                 (найменування відповідального виконавця бюджетної програми)          КВК/знак відповідального виконавеця

  3.      ___________________________________________________________________________ (__) (__) (__) (__) (__) (__) (__)

                                    (найменування бюджетної програми)                                                                          КПКВК*

 4.      Мета бюджетної програми на 20__-20__ роки:

 

4.1.  Мета бюджетної програми, строки її реалізації

 

4.2.  Підстави для реалізації бюджетної програми

 

5. Надходження для виконання бюджетної програми:

5.1. Надходження для виконання бюджетної програми у 20__-20__ роках

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             (тис.грн.)

Код

Найменування видів надходжень

20__ рік (звіт)

 

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

загальний

фонд

спеціаль-ний фонд

у т.ч. бюджет розвитку

разом
(4+5)

загальний

фонд

спеціаль-ний фонд

у т.ч. бюджет розвитку

разом
(8+9)

загальний

фонд

спеціаль-ний фонд

у т.ч. бюджет розвитку

разом
(12+13)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надходження із загального фонду бюджету

 

Х

Х

 

 

Х

Х

 

 

Х

Х

 

 

Власні надходження бюджетних установ

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

 

Інші надходження спеціального фонду

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

401000

Запозичення

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

602400

 

Кошти, що передаються із загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку)

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

602100

Залишки коштів на початок періоду

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

Х

Х

Х

602200

Залишки  коштів на кінець періоду

Х

 

 

 

Х

Х

Х

Х

Х

Х

Х

Х

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2. Надходження для виконання бюджетної програми у 20__-20__ роках                                                                                                                                                                                          

Код

Найменування видів надходжень

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

загальний

фонд

спеціальний фонд

у т.ч. бюджет розвитку

разом
(3+4)

загальний

фонд

спеціальний фонд

у т.ч. бюджет розвитку

разом
(7+8)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

               Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надходження із загального фонду бюджету

 

Х

Х

 

 

Х

Х

 

 

Власні надходження бюджетних установ

Х

 

 

 

Х

 

 

 

 

Інші надходження спеціального фонду

Х

 

 

 

Х

 

 

 

401000

Запозичення

Х

 

 

 

Х

 

 

 

602400

 

Кошти, що передаються із загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку)

Х

 

 

 

Х

 

 

 

 

             Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Видатки/надання кредитів за кодами економічної класифікації/класифікації кредитування бюджету

6.1. Видатки за кодами економічної класифікації видатків бюджету у  20__- 20__ роках

(тис.грн.)

 

КЕКВ

Найменування видатків у розрізі підпрограм та кодів економічної класифікації

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

КПКВК*

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(4+5)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(8+9)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(12+13)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

17

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.2. Надання кредитів  за кодами класифікації кредитування у  20__- 20__ роках

                                                                                                                                                                                                                                              (тис.грн.)

 

КЕКВ

Найменування видатків у розрізі підпрограм та кодів економічної класифікації

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

КПКВК*

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(4+5)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(8+9)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(12+13)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

17

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.3. Видатки за кодами економічної класифікації видатків бюджету у  20__- 20__ роках

(тис.грн.)

 

КЕКВ

Найменування видатків у розрізі підпрограм та кодів економічної класифікації

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

КПКВК*

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(3+4)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(7+8)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.4. Надання кредитів  за кодами класифікації кредитування у  20__- 20__ роках

(тис.грн.)

 

ККК

Найменування видатків у розрізі підпрограм та кодів економічної класифікації

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

КПКВК*

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(4+5)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(8+9)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Ввидатки/надання кредитів у розрізі підпрограм та завдань

7.1. Ввидатки/надання кредитів у розрізі підпрограм та завдань у  20__- 20__ роках

(тис.грн.)

КПКВК*

Підпрограма/
завдання бюджетної програми

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(3+4)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(7+8)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(11+12)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

… Завдання 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.2. Ввидатки/надання кредитів у розрізі підпрограм та завдань у  20__- 20__ роках

(тис.рн.)

КПКВК*

Підпрограма/завдання
бюджетної програми

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(3+4)

загальний

фонд

спеціальний фонд

в т.ч. бюджет розвитку

разом
(7+8)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

… Завдання 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Результативні показники бюджетної програми

8.1. Результативні показники бюджетної програми у  20__- 20__ роках

КПКВК*

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

 

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Підпрограма 1

 

 

Завдання 1

 

 

затрат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

продукту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ефективності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

якості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2. Результативні показники бюджетної програми у 20__–20__ роках

КПКВК*

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Підпрограма

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

 

 

 

 

 

 

затрат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

продукту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ефективності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

якості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Структура видатків на оплату праці

(тис.грн.)

 

КПКВК*

Найменування видатків

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний

фонд

загальний фонд

спеціальний

фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

у тому числі оплата праці штатних одиниць за загальним фондом, що враховані також у спеціальному фонді

Х

 

Х

 

Х

 

Х

 

Х

 

10. Чисельність зайнятих у бюджетних установах*

 

 

 

КПКВК*

Категорії працівників

20__ рік (звіт)

20__ рік (план)

20__ рік

20__ рік

20__ рік

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

загальний фонд

спеціальний фонд

затвер-джено

фактично зайняті

затвер-джено

фактично зайняті

затвер-джено

фактично зайняті

затвер-джено

фактично зайняті

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО штатних одиниць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з них штатні одиниці за загальним фондом, що враховані також у спеціальному фонді

Х

Х

 

 

Х

Х

 

 

Х

 

Х

 

Х

 

 

11. Державні/регіональні/місцеві програми, які виконуються в межах бюджетної програми

 

11.1. Державні/регіональні/місцеві програми, які виконуються в межах бюджетної програми у 20__–20__ роках

(тис.грн.)

№ з/п

Назва державної/регіональної / місцевої цільової програми та підпрограми

Коли та яким документом затверджена

Короткий зміст заходів за програмою

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

загальний

 фонд

спеціальний

фонд

загальний

 фонд

спеціальний

фонд

загальний

 фонд

спеціальний

фонд

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.2. Державні/регіональні/місцеві програми, які виконуються в межах бюджетної програми у 20__–20__ роках

(тис.грн.)

№ з/п

Назва державної/регіональної / місцевої цільової програми та підпрограми

Коли та яким документом затверджена

Короткий зміст заходів за програмою

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

загальний

 фонд

спеціальний

фонд

загальний

 фонд

спеціальний

фонд

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Інвестиційні проекти, які виконуються у межах бюджетної програми

 

12.1. Обсяги та джерела фінансування інвестиційних проектів у  20__–20__ роках                                     

(тис. грн.)

КПКВК*

Найменування джерел надходжень

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

Пояснення, що характеризують джерела фінансування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва інвестиційного проекту (об’єкта) 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надходження із бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші джерела фінансування (за видами) (за видами)

Х

 

 

Х

 

 

Х

 

 

 

 

Назва інвестиційного проекту (об’єкта)  2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.2. Обсяги та джерела фінансування інвестиційних проектів у 20__-20__ роках                                      

(тис. грн.)

КПКВК*

Найменування джерел надходжень

20__ рік (прогноз)

20__ рік (прогноз)

Пояснення, що характеризують джерела фінансування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва інвестиційного проекту (об’єкта) 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Надходження із бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші джерела фінансування (за видами) (за видами)

Х

 

 

Х

 

 

 

 

Назва інвестиційного проекту (об’єкта)  2

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Аналіз результатів, досягнутих унаслідок використання коштів загального фонду бюджету у 20__ році (звітному), очікувані результати у  20__  році (поточному), обґрунтування необхідності передбачення видатків /надання кредитів на  20__-20__ роки  

 

 

14. Бюджетні зобов’язання у 20__-20__ роках

 

14.1. Кредиторською заборгованістю за загальним фондом місцевого бюджету у 20__ (звітному) році

(гтис.грн.)

 

 

КПКВК*

КЕКВ/ККК

Назва підпрограми та видатків за економічною класифікацією /

класифікацією кредитування

Затверджено з урахуванням змін

Касові видатки/ надання кредитів

Кредиторська заборгованість на 01.01.20__

Кредиторська заборгованість на 01.01.20__

Зміна кредиторської заборгованості

(7-6)

Погашено кредиторська заборгованість за рахунок коштів

Бюджетні зобов’язання (5+7)

загального фонду

спеціального фонду

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Економічна класифікація видатків або класифікація кредитування бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.2. Кредиторською заборгованістю за загальним фондом місцевого бюджету у 20__-20__ (поточному та плановому) роках

 (тис.грн.)

 

 

 

КПКВК*

КЕКВ/ККК

Назва підпрограми та видатків за економічною класифікацією /

класифікацією кредитування

20__ рік

20__ рік

Затверджені призначення

Кредиторська заборгованість на 01.01.20__

Планується погасити кредиторської заборгованості за рахунок коштів

Очікуваний обсяг взяття поточних зобов’язань

(4–6)

Граничний обсяг

Можлива кредиторська заборгованість на 01.01.20__

(5-6-7)

Планується погасити кредиторської заборгованості за рахунок коштів

Очікуваний обсяг взяття поточних зобов’язань

(9-11)

загального фонду

спеціального фонду

загального фонду

спеціального фонду

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Економічна класифікація видатків або класифікація кредитування бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.3. Дебіторська заборгованість у 20__-20__ (звітному та поточному) роках                                                                                       

(тис. грн.)

 

 

КПКВК*

КЕКВ/ККК

Назва підпрограми та видатків за економічною класифікацією /

класифікацією кредитування

Затверджено з урахуванням змін

Касові видатки

Дебіторська заборгованість на 01.01.20__

Дебіторська

заборгованість на 01.01.20__

Очікувана дебіторська

заборгованість на 01.01.20__

Причини виникнення заборгованості

Вжиті заходи щодо ліквідації заборгованості

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Економічна класифікація видатків або класифікація кредитування бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

14.4. Нормативно-правові акти, виконання яких у 20__ році не забезпечено граничним обсягом видатків/надання кредитів загального фонду

№ з/п

Найменування

Статті (пункти)

нормативно-правового акта

Обсяг видатків/ надання кредитів, необхідний для виконання статей (пунктів) (тис.грн.)

Обсяг видатків/надання кредитів, врахований у граничному обсягу

(тис.грн.)

Обсяг видатків/надання кредитів, не забезпечений граничним обсягом

(тис.грн.)

(4-5)

Заходи, яких необхідно вжити для забезпечення виконання статей (пунктів) нормативно-правового акта в межах граничного обсягу

1

2

3

4

5

6

7

 

Нормативно-правовий акт

 

 

 

 

 

 

Економічна класифікація видатків бюджету/ класифікація кредитування бюджету

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

14.5. Аналіз управління бюджетними зобов’язаннями та пропозиції щодо упорядкування бюджетних зобов’язань у 20_ році

15. Підстави та обгрунтування видатків спеціального фонду на 20__ рік та на на 20_ - 20_ роки  за рахунок надходжень по спеціального фонду, аналіз результатів, досягнутих внаслідок використання коштів спеціального фонду бюджету у 20__ році, та очікувані результати у 20__ році

*Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, Структура якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02 грудня 2014 року № 1195 «Про затвердження Структури кодування програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів/Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу» (зі змінами).

Керівник установи

______________________________

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)

 

Керівник фінансової служби

______________________________

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)


Додаток 3

 

 

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА 20__ РІК: додатковий (Форма 20__-3)

 

 

1. ___________________________________________________________________________ (__) (__)(__)   

               (найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету)                        КВК          

 

2. Додаткові видатки /надання кредитів загального фонду місцевого бюджету

2.1. Додаткові  видатки /надання кредитів загального фонду місцевого бюджету на 20__ рік (плановий) за бюджетними програмами

(тис.грн.)

 

Код

Найменування

20__ рік (звіт)

20__ рік (затверджено)

20__ рік (проект)

Обґрунтування необхідності додаткових коштів із загального фонду на 20__ рік

(обов’язкове посилання на нормативний документ, відповідно до якого необхідні додаткові кошти)

граничний обсяг

необхідно додатково

+

1

2

3

4

5

6

7

КПКВК*

Програма

 

 

 

 

 

КПКВК*

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

КЕКВ/ККК

 

 

 

 

 

КПКВК*

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

КЕКВ/ККК

 

 

 

 

 

 

Зміна результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми, у разі передбачення додаткових коштів

№ з/п

 

КПКВК*

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

20__ рік (проект) в межах доведених граничних обсягів

20__ рік (проект) зміни у разі виділення додаткових коштів

1

2

3

4

5

6

7

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

 

 

 

 

 

Затрат

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

Продукту

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

ефективності

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

Якості

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

Наслідки у разі, якщо додаткові кошти не будуть передбачені у 20__ році, та альтернативні заходи, яких необхідно вжити для забезпечення виконання бюджетної програми

 

      Підсумковий рядок таблиці пункту 2.1                                                                                                                                          (тис.грн.)

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Додаткові  видатки / надання кредитів загального фонду місцевого бюджету на 20__-20__ (прогнозні) роки за бюджетними програмами

(тис.грн.)

Код

Найменування

20__ рік

(прогноз)

20__ рік

(прогноз)

Обґрунтування необхідності додаткових коштів із загального фонду на 20__-20__ роках

(обов’язкове посилання на нормативний документ, відповідно до якого необхідно додаткові кошти)

індикативні прогнозні показники

необхідно додатково

+

індикативні прогнозні показники

необхідно додатково

+

1

2

3

4

5

6

7

КПКВК*

Програма

 

 

 

 

 

КПКВК*

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

КЕКВ/ККК

 

 

 

 

 

КПКВК*

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

КЕКВ/ККК

 

 

 

 

 

 

Зміна результативних показників, які характеризують виконання бюджетної програми, у разі виділення додаткових коштів

№ з/п

 

 

КПКВК*

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

20__ рік (прогноз) в межах доведених індикативних прогнозних показників

20__ рік (прогноз) зміни у разі передбачення додаткових коштів

20__ рік (прогноз) в межах доведених індикативних прогнозних показників

20__ рік (прогноз) зміни у разі передбачення додаткових коштів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

Затрат

 

 

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

 

 

Продукту

 

 

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

 

 

ефективності

 

 

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

 

 

якості

 

 

 

 

 

 

 

 

……

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпрограма  2……

 

 

 

 

 

 

 

Наслідки у разі, якщо додаткові кошти не будуть передбачені у 20__-20__ роках, та альтернативні заходи, яких необхідно вжити для забезпечення виконання бюджетної програми

 

Підсумковий рядок таблиці пункту 2.2                                                                                                                                                                                                    (тис. грн.)

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

*Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, Структура якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02 грудня 2014 року № 1195 «Про затвердження Структури кодування програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів/Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу» (зі змінами).

 

 

 

 

Керівник установи

 

______________________________

 

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)

 

Керівник фінансової служби

______________________________

______________________________

 

(підпис)

(прізвище та ініціали)

 

Заступник начальника управління –

начальник бюджетного відділу

фінансового управління міської ради                                                                                                      О.В. Присяжнюк

 

 

 

 

Анонси
Всі анонси
Оголошення
Всі оголошення
Контакти
Адреса вул. Соборна, 77, с. Княгининок, Луцький район,
Волинська область, 45630
Телефон: +380 (0332) 791 669
+380 (332) 244 360 (факс)
e-mail: majakku@gmail.com
Корисні посилання
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort